سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

92/3/22
9:44 ص

دانلود نرم افزار همراه دکتر محمد باقر قالیباف و ایران سربلند

 

 

نرم افزار همراه دکتر محمد باقر قالیباف، در راستای اطلاع رسانی و ایجاد یک منبع مناسب کسب اخبار و اطلاعات در خصوص ایشان پیاده سازی گردیده است. این نرم افزار به عنوان هدیه ای جمعی از فعالان حوزی فناوری اطلاعات تولید و منتشر می گردد. انگیزه این جمع فعالیت های ویژه و تحول آفرین آقای دکتر قالیباف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مجوعه های تحت مدیریت ایشان بوده است.
برای دانلود اینجا را کلیک کنید

نرم افزار ایران سربلند، در راستای اطلاع رسانی و ایجاد یک منبع مناسب کسب اخبار و اطلاعات در خصوص دکتر محمد باقر قالیباف پیاده سازی گردیده است.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

92/3/22
9:44 ص

دلایل استمرار حرکت جهادی دکتر قالیباف در کشور / چرایی رای به دکتر قالیباف از زبان بزرکان در تمام عرصه ها

 

 

بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون کارآمدی قالیباف

رهبر معظم انقلاب در بیاناتی که سال 1383در دیدار با مسئولان عقیدتى سیاسى نیروى انتظامی داشتند درباره عملکرد نیروی انتظامی تحت فرماندهی محمدباقر قالیباف گفتند: «امروز هم که الحمدلله فرمانده خوب، صالح، کارآمد و کاردان سردار قالیباف در رأس این نیروست و واقعا دارد کار می‌شود و مردم هم راضی‌اند. بازخورد فعالیت‌های شما و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله نیروی انتظامی اینجا می‌آید. امروز نیروی انتظامی در مقایسه با آن روز خیلی فرق کرده اصلا یک چیز دیگر و داستان دیگری است.» این فرمایشات و همچنین بیانات مراجع عظام توانمندی قالیباف دراجرایی کردن کارآمدی دین در جامعه را به اثبات می‌رساند.

همچنین رهبر معظم انقلاب در حاشیه افتتاح بوستان ولایت در سخنانی ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری در احداث بوستان ولایت گفتند: به هر حال بوستان‌ها ریه‌های تنفسی شهرند. این کار(احداث بوستان ولایت)، بسیار کار خوبی است. من هر سال یک‌ یا دو، سه درخت می‌کاشتم، لیکن در مراسمی به این شکل شرکت نمی‌کردم؛ اما امسال چون کار بزرگی است که دارد انجام می‌‌‌گیرد، بخصوص همان طوری که گفتم، در جنوب شهر تهران است، در این مراسم شرکت کردم. اینجا نیاز فراوان است، اینجا تراکم خیلی زیاد است. امکانات هم کم است. بنابراین، این کار، بخصوص برای این بخش تهران یک چیز لازمی بود و من شرکت کردم. ان‌شاءالله موفق باشید و این کار را پیش ببرید.

نام‌های نیک شهردار تهران

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی:از دکتر قالیباف تشکر می‌کنم که انصافا همت خوبی برای حل مشکلات شهر تهران اعم از ترافیک، ساخت بزرگراه‌ها و تونل‌ها دارد که با سرعت بالا به انجام می‌رسد. امروز شاهدیم که در زمینه توسعه فضای سبز در غرب و شرق و نقاط مختلف شهر تهران تلاش خوبی انجام می‌دهند. مشکل آلودگی تهران به جایی رسیده است که باید علاج شود،اگر آقای قالیباف در تهران بتواند این مشکل را در زمان شهردار بودنش حل کند نام نیک دیگری از خود به جای خواهد گذاشت.

مدیریتی مالی و شفاف با قالیباف

عوض حیدرپور، عضو کمیسیون امنیت ملی: نباید ابتکار عمل شهرداری تهران به عنوان اولین سازمانی که در راستای احترام به مطالبات ووقت مردم تمامی پروژه‌های در دست اقدامش را با اعلام زمان‌بندی آغاز و پایان طرح،اعلام داشته است، فراموش کنیم زیرا این از روحیه انضباط و برنامه‌ریزی ایشان است.در عین حال شفافیت منابع مالی آقای قالیباف در حوزه مسئولیت نیز اقدامی قابل تقدیر است. عملکرد شهرداری تهران به‌گونه‌ای واضح و روشن است که شهروندان با مراجعه به نشانی اینترنتی شهرداری تهران می‌توانند به راحتی ازعملکرد مالی شهرداری مطلع شوند واین راباید نمونه عملی مدیریتی شفاف و جهادی دانست.

مدیر متعهدی که خم به ابرو نیاورد
 اسماعیل کوثری، نماینده مجلس:بچه‌های جنگ اکثرا جوان بودند و به خوبی هم از پس این مسئولیت برآمدند به‌طوری که باعث شگفتی جهان شدند. اگر توانمندی و مدیریت آن زمان را بررسی کنیم باید گفت اکنون نتایجش را در عرصه‌های مختلف مدیریت کشور از جمله در شهرداری تهران به مدیریت آقای قالیباف و در جاهای دیگر به وضوح می‌بینیم. جوانانی که در آن شرایط سخت به دلیل تعهد و انگیزه‌ای که داشتند خم به ابرو نیاوردند امروز در عرصه‌های مدیریتی و کارهای تحقیقاتی به نتایج بسیار ارزنده‌ای دست یافتند.

ثمره مدیریت قالیباف در تمام کشور محسوس است

غلامرضا اسداللهی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه:مردم از شعار خسته شده‌اند و به‌دنبال مدیری کارآمد برای اداره کشور هستند.قالیباف به علت تعهدی که به کارش در شهرداری تهران دارد، خیلی وقت سفر به استان‌ها نداشته، اما با این حال مردم اقبال بسیار زیادی به او دارند. بسیاری از اقداماتی که قالیباف در شهرداری تهران انجام داد، مورد توجه مردم شهرهای کشور قرار گرفت و شهرداری‌ها از آن الگوبرداری کردند. بنابراین تغییراتی که از ثمره مدیریت قالیباف در پایتخت بود، در تمام کشور محسوس شد و از این بابت مردم دامنه تاثیرگذاری قالیباف را بسیار بالا می‌دانند.
رجل سیاسی با سابقه خوب

حسین گروسی،نماینده مجلس:کسی برای ریاست‌جمهوری مناسب است که از توان مدیریتی لازم برای بهبود وضعیت اقتصادی، سیاسی و مدیریتی کشور برخوردار باشد. وقتی می‌گویندکاندیدای ریاست‌جمهوری رجل سیاسی باشد یعنی باید در همه ابعاد مدیریتی و قانون‌گذاری از توانایی بالایی برخوردار باشد.محمدباقر قالیباف شهردار تهران فردی است که تاکنون در هر مسندی قرار گرفته آن را به خوبی اداره کرده است. قالیباف سابقه خوبی از خود برجا گذاشته و هم درمدیریت شهرداری و سایر سمت‌هایی که داشته تحول ایجاد کرده است.
 
وعده صحیح و درست دادن به مردم

محمد دامادی عضو فراکسیون رهروان ولایت:قالیباف برای مردم چهره آشنایی است و می‌تواند حماسه سیاسی و اقتصادی را برای ما به خوبی ترسیم کند. وعده صحیح و درست دادن به مردم، شجاعت، داشتن برنامه خوب و مدون در تمامی حوزه‌ها باعث چنین استقبالی شده است.قالیباف با توجه به اینکه هم کار اجرایی کردند و همه قانون‌مدار بودن را اثبات کردند و هم توانمند بودن خود را در حوزه‌های مختلف نشان دادند از صلاحیت بیشتری نسبت به دیگران برخوردار است.قالیباف چون هم کار اجرایی کردند و همه قانون‌مدار بودن را اثبات کردند و هم توانمند بودن خود را در حوزه‌های مختلف نشان دادند از صلاحیت بیشتری نسبت به دیگران برخوردار است.
مدیری به دور از فضاهای سیاسی

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه کارشناس مسائل سیاسی:من معتقدم آقای قالیباف از جمله مظلوم‌ترین مدیران قوی تاریخ پس از انقلاب به شمار می‌رود؛ به دلیل اینکه ایشان مدیریت خود را به دور از فضای سیاسی شکل داده است و در طول دورانی که جناح‌های سیاسی مختلف در این کشور و بخصوص در هشت سال گذشته سنگین‌ترین درگیری‌ها را با هم داشتند و انرژی کشور فدای این درگیری‌ها شد، آقای قالیباف قوی‌ترین مدیران را از میان گروه‌های چپ و راست گلچین کرد و با استفاه از آنها بهترین کارنامه مدیریتی بعد از انقلاب را از خود بر جای گذاشت.
اقدامات ارزنده قالیباف
شهباز حسن‌پور، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: در دوره بعدی ریاست جمهوری نباید به دنبال چهره‌ای برویم که تنها در یک بعد موفقیت داشته است، بلکه در این دوره از انتخابات به نیرویی نیاز داریم که با توجه به شرایط خاص نظام بین المللی و تحریم‌های یک جانبه علیه جمهوری اسلامی، دیدگاهی کلان نگر داشته باشد. آقای قالیباف به عنوان یکی از مدیران موفق کشور در طول دوران تصدی شهرداری تهران اقدامات بسیار ارزنده‌ای انجام داده است و شاهد تحول چشمگیری در شهر تهران هستیم.حضور قالیباف در شهرستان‌ها با استقبال بسیاری از مردم روبه‌رو شده است.
مردم قالیباف را دوست دارند
ماموستا مجتهدی، نماینده کردستان در مجلس خبرگان: در تمام ادواری که موضوع انتخابات مطرح بوده، حتی در دوره‌ای که شما آقای قالیباف کاندیدای انتخابات نبودید، بسیاری از مردم عاشقانه پیگیر حضور شما در صحنه بودند تا به جناب‌عالی رای بدهند. من به شما تبریک می گویم که در دل همه جا دارید. مطمئن هستم که دل همه مردم کردستان با شماست و کردستانی‌ها رای خود را به نام قالیباف در صندوق خواهند انداخت. شما در هر جا که بودید فعالانه کار کردید و مردم شما را دوست دارند. ان‌شاءالله شما رئیس‌جمهور می شوید. 

قالیباف بهترین نماینده طیف اصولگرا
محمدعلی پورمختار،رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:کاندیدایی که بر اساس سوابق و برنامه‌های خود بتواند یک الگوی کارآمدی را ارائه دهد راحت‌تر می‌تواند از دل جریان خاکستری رای جمع کند، از سوی دیگر اصولگرایان با ارزیابی دقیق اوضاع سایر رقبا باید گزینه‌ای را انتخاب کنند که میزای رای آوری بالایی نسبت به دیگر کاندیداها داشته باشد که این امر با بررسی نتایج نظرسنجی‌ها قابل درک است.آقای قالیباف در طول چند ماه گذشته جایگاه بسیاری مناسبی نسبت به دیگر کاندیداها داشته و اکنون نیز به نظر می‌رسد که بهترین گزینه برای نمایندگی طیف اصولگرایان است.
      کارنامه درخشان

  آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی،امام جمعه زنجان:آقای قالیباف! حضرت‌عالی از همان روزهای اول به عنوان سرباز ولایت در محضر معمار کبیر انقلاب در دوران دفاع‌مقدس حضور داشتید. همچنین در عرصه‌های مختلف مدیریتی توانستید به صورت صادقانه به این کشور و ملت خدمت کنید. آرزوی ما این است که با وجود مردمانی خوب و مسئولانی دلسوز، منویات ولی امر مسلمین درخصوص حماسه سیاسی محقق شود.برای حضرت‌عالی آرزوی موفقیت دارم. ان‌شاءالله کارنامه درخشان خدمت شما با خیر و خوبی همراه شود و در رأس آن رضایت پروردگار متعال را به همراه داشته باشد.
دشمن از وجود قالیباف احساس نگرانی می‌کند
رمضان شجاعی‌کیاسری، سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت:تخریب‌های رسانه‌ای علیه نیروهای جهادی و کارآمد نظام همچون دکتر محمدباقر قالیباف در راستای سست‌کردن آرمان‌های انقلاب است. متقابلا این نوع موضع‌گیری‌ها باید مردم را نسبت به شناخت نیروهای انقلابی و یاران ولی فقیه حساس‌تر کند.بر هیچ‌کس پوشیده نیست که حساسیت دشمنان ما بر نیروهای اثرگذار جمهوری اسلامی ایران است و این حساسیت‌ها و تخریب‌ها نیز برای اولین بار رخ نداده است.مردم باید بدانند که دکتر قالیباف جزو نیروهای تاثیرگذاری هستند که دشمن از وجود آنان احساس نگرانی می‌کند.

بهبود کیفیت زندگی در تهران

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، نماینده مجلس:شهر تهران، امروز در دوره‌ای پربار به لحاظ برخورداری از مدیریت شهری موفق و شهرداری کاردان، قرار دارد و کارکرد چنین مجموعه‌ای باعث بهبود کیفیت زندگی شهروندان و کاهش فاصله‌ها خواهد شد. امروز فاصله موجود بین نقاط محروم و برخوردار شهر به کمترین میزان خود رسیده است. در حالی که شمال شهر، همچنان در مسیر بهبود کیفیت زندگی حرکت می‌کند اما سرعت این حرکت در جنوب شهر، چندین برابر است و به وضوح می‌توان این سرعت بالا را حس کرد.

مدیریت با نشاط در مدیریت قالیباف

کمال‌الدین پیرموذن، نماینده اردبیل در مجلس:روح مدیریت با نشاط ملی در دکتر قالیباف نهفته و با برنامه جامع و عملگرای ایشان که از دیدگاه اقتصادی- صنعتی تحولگرای وی ریشه گرفته است دو بال پرواز موفقیت آمیز بلند وی به پاستور را رقم خواهد زد. برنامه‌های مدون وی، قابل فهم، واقع‌بینانه و جامع‌گرا و پاسخگوی انتظارات عموم مردم است. اصلی‌ترین هدف و برنامه دکتر قالیباف، توسعه اقتصادی است. امیدوارم همه آحاد ملت که دل در گرو توسعه همه جانبه کشور و تعالی ایرانیان دارند به یاری ایشان بشتابند.


فرصت آزمون و خطا نیست

منصورحقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس: مردم این استان از عملکرد وی رضایت دارند و به توانایی او ایمان دارند. دلیل این رضایت مردمی نیز تجارب و موفقیت‌های ایشان در عرصه‌های مختلف مدیریتی است که نوید سرعت دهی به بهبود وضعیت کشور را به‌دنبال دارد. شرایط کشور دیگر فرصتی برای آزمون و خطا و کسب تجربه به رئیس‌جمهور آینده نخواهد داد،جامعه به مدیری پرتوان احتیاج دارد که بحران‌ها را کنار بزند و با فرهنگ جهادی نیازها و مطالبات مردم را رفع کند که این ویژگی در آقای قالیباف وجود دارد 

 
رفع مشکلات جنوب شهر تهران در مدیریت قالیباف

فاضل موسوی،نماینده مجلس : بوستان ولایت نمادی از کارهای بزرگ شهرداری است.اهمیت ساخت چنین پروژه هایی در شهری مثل تهران از آن جهت است که در نقاط جنوبی شهر رفع کمبود امکانات فرهنگی ضروری است.مدیریت شهری در شناخت نیازهای شهروندان و رفع آنها موفق بوده است. مسائل فرهنگی در مناطقی از تهران باعث ایجاد معضلات اجتماعی در این نقاط شده بود که مدیریت شهری با شناسایی این نیازها، اقدام به رفع آنها کرده است.جنوب تهران با در نظر گرفتن اقدامات شهرداری در دوره فعلی در مسیر توسعه،شتاب سریع داشته است.
طعم شیرین روحیه جهادی در تهران
نبی‌الله احمدی عضو کمیسیون عمران مجلس:قالیباف طی عملکرد موفقش در دوران دفاع‌مقدس وسایر قوای نظامی وانتظامی ونیز درشهرداری تهران، ثابت کرده که گزینه اصلح میان کاندیداهای دولت یازدهم به لحاظ جدیت و سخت‌کوشی در اجرای درست و به موقع برنامه هاست. روحیه جهادی و توان اجرایی بالای قالیباف در سمت‌های قبلی اگر در جایگاه ریاست‌جمهوری به کارگرفته شود می‌تواند طعم شیرین این پیامدهای ملی و غرورآفرین مدیری توانا را به کام آحاد ملت بچشاند.
مدیر اجرایی در فهم مسائل فرهنگی، مثل قالیباف سراغ ندارم
حجت‌الاسلام و المسلمین کردمیهن، مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر(ع): در میان مدیران اجرایی کشور در فهم مسائل فرهنگی، مثل قالیباف سراغ ندارم. ما نباید به ظواهر نگاه کنیم. آدم تا با کسی زندگی نکند، نشست و برخاست نکند، او را نمی‌شناسد. بنده 12 سال است که ایشان را از نزدیک می‌شناسم. همرزم پدرم است. مثل پدرم دل او برای فرهنگ می‌سوزد و این بی‌نظیر است.بچه حزب‌اللهی باید بصیرت داشته باشد. چهره فرهنگی قالیباف واقعا مظلوم واقع شده است.

  دکتر قالیباف منشأ خیر برای عالم ورزش است
 وقتی خداداد عزیزی که کمتر به دنیای سیاست سرک می‌کشد از قالیباف حمایت می‌کند یعنی او چیزی را دیده است که پیش  از  این کمتر نمونه مشابهش را ورزشکاران دیگر دیده‌اند.

حماسه‌ساز ملبورن  پرده از یک راز بر می‌دارد و می‌گوید: «روزی که پاس برای جذب من پیشنهاد داد ثانیه‌ای درنگ نکردم و به‌خاطر شخص قالیباف به جمع آنها پیوستم.»چنین مدیرانی هستند که می‌توانند تحولی را در ورزش ما پدید بیاورند چون جنس نگاه شان به ورزش حمایت محورانه است نه منفعت طلبانه.
تنها قالیباف است که در ادوار مختلف نشان داده دلش با ورزشی هاست
منصور برزگرهم به صورت کامل از قالیباف حمایت می‌کند.مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد اعتقاد دارد دکتر قالیباف در عمل نشان داد است به ورزش علاقه‌مند است و آن را از دغدغه‌های اصلی‌اش می‌داند.علاوه بر این دو، نفرات دیگری مثل حمید سوریان، امیررضا خادم،علیرضا دبیر، احسان لشکری،خدیجه آزادپور،علیرضا منصوریان و همچنین علی پروین هم بودند که جمله مشترکشان در حمایت از قالیباف این بود: «او مدیری امتحان پس داده است که نشان داده بیشتر از سایر مردان سیاست،جنس ورزش را درک می‌کند و دلسوز این قشر است.»
هرکه توانست تهران را اداره کند ، از پس اداره کشور هم برخواهد آمد.
حجت الاسلام نقویان میگویدهرکه توانست تهران را اداره کند ، از پس اداره کشور هم برخواهد آمد. اما وظیفه ما این است که تلاش کنیم آدمهای خوب را بشناسیم و کمکشان کنیم چراکه دولت و ملت مثل دو دست کوزه گر است کوزه گر یک مشت گل بی قدر و قیمت را تبدیل به یک جام و سبوی گران قیمت می کند که مایه حیات را در آن می ریزند.

92/3/22
9:43 ص

بازگشت نام خلیج فارس به سند یونسکو توسط دکتر قالیباف/ سردار جنگی که با برادر شهیدش وداع نکرد

 

 

مستند دوم محمد باقر قالیباف پخش شد که در این فیلم بخش های مختلفی در خصوص ارتباط با ایرانیان خارج از کشور و نخبگان و دانشگاهیان مورد ارزیابی قرار گرفت

 دومین فیلم تبلیغاتی محمد باقر قالیباف از شبکه اول سیما با عنوان فرزند ایران پخش شد که در این فیلم محورهای مختلفی از جمله اقدامات دیپلماتیک قالیباف در شهرداری تهران عملکرد عمرانی وی و اظهار او در رابطه با شرایط جاری کشور مورد بررسی قرار گرفته بود.

دیدار با کوفی عنان قائم مقام دبیر کل سابق سازمان ملل، برخی از شهرداران جهان، صدراعظم اسبق آلمان از جمله محورهایی است که در این فیلم مورد توجه قرار گرفته بود. ارتباط با ایرانیان مقیم خارج نخبگان و دانشگاهیان نیز از دیگر بخش های فیلم دوم تبلیغاتی محمدباقر قالیباف بود.

استفاده از نام جعلی برای خلیج فارس در سند یونسکو و اصلاح آن بر اساس اقدامات دیپلماتیک شهرداری تهران از دیگر بخش هایی بود که در این فیلم نشان داده شد. اظهار نظر های قالیباف در خصوص عملکرد شهرداری تهران به خصوص پروژه امام علی و نیز واکنش علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح آن که بدون حضور آن صورت گرفت مبنی بر این که قالیباف به دنبال رای حلال است از جمله قسمت های حائز اهمیت این فیلم بود.

همچنین در این فیلم تصاویری از هدایت هواپیمای مسافربری ایرباس توسط محمد باقر قالیباف نمایش داده شد و از جمله بخش های این فیلم ذکر خاطره تاثر انگیز وداع صورت نگرفته محمدباقر قالیباف با برادر شهیدش بود.

پایان بخش این فیلم نیز نمایش تصاویری از بارگاه امام رضا (ع) بود.

92/3/22
9:43 ص

نگرانی محافل صهیونیستی از پیروزی دکتر قالیباف

 

 

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و احتمال قریب به یقین غرب مبنی بر تصدی جایگاه ریاست‌جمهوری توسط محمدباقر قالیباف،‌ یکی از جدی‌ترین کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت‌ها، تقسیم کار نانوشته جریان‌های رسانه‌ای صهیونیستی و غربی که در راستای تخریب چهره قالیباف آغاز شده بود،‌ تشدید شده است. نگرانی این محافل که از چندی پیش و همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها مبنی بر کاندیداتوری قالیباف،‌ آغاز شده بود به تلاش هدفمند برای تخریب قالیباف منجر شد تا آنجا که رسانه‌های فارسی زبان وابسته به محافل غربی و همچنین جریان‌های خبری صهیونیستی آشکارا از روی کار آمدن قالیباف ابراز نگرانی کردند. سال گذشته و همزمان با شکل‌گیری شائبه کاندیداتوری قالیباف در عرصه رقابت‌ها،‌ برخی از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که رئیس‌جمهور بعدی ایران به احتمال بسیار شهردار کنونی تهران است. در همین رابطه روزنامه تایمز اسرائیل با عنوان این مسئله که محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و فرمانده سابق ناجا جانشین احتمالی احمدی‌نژاد است مدعی شد که حضور وی در این مسند سیگنال و نشانه‌ای درخصوص دولتی نظامی در ایران است. این رسانه در ادامه قالیباف را هدف مشترک جریان دولت و اصلاح‌طلبی دانست که باید مانع از روی کار آمدنش شد. در همان ایام هم رسانه انگلیسی گاردین نیز با اشاره به نامزدهای احتمالی دور بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت که یکی از نامزدهای احتمالی محمدباقر قالیباف شهردار تهران است.

آغاز تخریب‌ها علیه قالیباف

همزمان با نگرانی محافل صهیونیستی از انتخاب قالیباف به عنوان رئیس‌جمهوری بعدی جمهوری اسلامی،‌ رسانه‌های فارسی زبان هم خط تخریبی خود علیه قالیباف را آغاز کردند. در این راستا گروه‌های ضد انقلاب ابتدا تلاش کردند در پوشش فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات روی گزینه‌هایی که امکان رای آوری آنها در مقابل کاندیدای مورد حمایت‌شان طیف جریان اصلاح‌طلب وجود ندارد، مانور کنند و از سوی دیگر سناریوی تخریب گسترده علیه قالیباف، مقبول‌ترین چهره مردمی را طراحی و اجرا نمودند. دور تازه تخریب قالیباف توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان بی‌بی سی آغاز و در اقدامی هماهنگ شبکه‌های دیگر فارسی زبان ضدانقلاب همچون صدای آمریکا، رادیو فردا و سایت‌های این جریان به آن دامن زدند. تاکتیک‌های تخریب قالیباف در داخل و خارج از کشور اگر چه باهم متفاوت است، اما در نهایت هدفی جز کاهش مقبولیت قالیباف نداشته است.

قالیباف؛‌خطرناک‌ترین تهدید برای منافع غرب و اسرائیل

بر همین اساس، صدای آمریکا به عنوان رسانه رسمی دستگاه دیپلماسی ایالات متحده چندی پیش در سه‌نوبت اقدام به پخش مستندی تخریبی علیه قالیباف نمود که دستاویز هجمه رسانه‌ای محافل خبری مدعی غربی علیه قالیباف شد. این در حالی است که چندی قبل از آن، خبرگزاری رویترز- پخش سرزمین‌های اشغالی- محمدباقر قالیباف را خطرناک‌ترین تهدید برای منافع غرب و اسرائیل در قبال ایران خوانده بود. بر همین اساس، صدای آمریکا در مستندی تخریبی، پروژه‌های افتتاح شده توسط شهرداری تهران را مورد هجمه شدید قرار داد و از حضور قالیباف در جنگ هشت‌ساله عراق علیه ایران به عنوان بخش منفی کارنامه وی یاد می‌کند. رادیو آمریکا همچنین در این مستند 30 دقیقه‌ای که در پربیننده‌ترین وقت شب از این شبکه پخش شد سابقه حضور اطرافیان و معاونان شهردار تهران در نهادهای انقلابی همچون سپاه را به زعم خود منفی ارزیابی کرد. این شبکه تلویزیونی مربوط به دولت آمریکا اقدامات قالیباف در زمان فرماندهی‌اش در نیروی انتظامی همچون راه‌اندازی پلیس110، نوسازی ناوگان نیروی انتظامی و... را مورد انتقاد قرار داد. این فضای تخریب با روزهای پایانی و نزدیک به انتخابات افزایش یافته و نگرانی نهادهای خبری و سیاسی صهیونیستی و غربی که قالیباف در قامت رئیس‌جمهور را مانعی جدی بر سر راه منافع خود می‌دانند، هم به فضای مخدوش ساختن چهره دامن زده است.

92/3/22
9:42 ص

درخواست جمعی از اساتید و دانشجویان سراسر کشور برای انصراف ولایتی

 

جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور با ارسال نامه ای به علی اکبر ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از وی خواستند از ادامه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری انصراف دهد.

به گزارش خبرنگار مهر این دانشجویان و اساتید در این نامه ضمن درخواست از ولایتی برای اخذ این تصمیم جهت صعود اصولگرایان در انتخابات، خاطر نشان کردند: ما تعدادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه های کشور، شما را فردی خدوم، صدیق و از یاران قدیمی انقلاب و رهبری می دانیم و با علم به اینکه حضرتعالی را از مصادیق بارز عاقلان این نظام  می دانیم ، تقاضای  کناره گیری حضرتعالی از عرصه انتخابات و ادای دین و انجام تکلیف خود در مناسب قبلی را داریم.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

برادر ارجمند

جناب آقای دکتر ولایتی

انقلاب اسلامی ایران به مثابه عطیه ای الهی است که خون شهیدان عظیم الشأن و جانثاری جانبازان و ایثارگری پاک ترین انسانهای قرن، آن را به مرحله شکوفایی و ثمر دهی رسانده است. و اینک در دهه پیشرفت و توسعه نیازمند پایمردی رادمردانی است که با بذل جان و مال و عمر و اعتبار خویش عزتی روز افزون بر آن بیفزایند.

این انقلاب اکنون در جدالی سخت با نظام اختاپوستی غرب جهانخوار در خارج از مرزهای کشور و  نیز در تقابلی جدی با بدخواهان و کینه توزان داخلی به سر می برد. همانان که اهداف و نیات شوم استکبارستیزی خود را در غالب شعارهای زیبای عوام فریب پنهان داشته اند.

اینک موعد آن رسیده که دلسوزان واقعی نظام سرفراز جمهوری اسلامی ایران و رهروان طریق پاک ولایت، با بصیرتی عمیق توأم با از خود گذشتگی، با اتخاذ تصمیمی به جا و سنجیده ؛ اعتماد مردم و رهبری را به مثابه سرمایه ای گرانقدر جلب نموده و با پایان بخشیدن به رقابت درون گفتمانی، فرصت اعتلا و درخشش گفتمان ناب اصولگرایی که همان گفتمان ناب انقلاب اسلامی است را در عرصه عظیم انتخابات یازدهم ریاست جمهوری فراهم نماید.

فرصت کنونی فرصت، اولویت دادن بر ترجیحات و تمایلات شخصی و بی اعتنایی به مصالح نظام و انقلاب نیست. اینک موسم گذشتن از خود و پیوستن به ما، است. موسم همصدایی و هماهنگی و تلاش در جهت احقاق هدف زیبای وحدت اصولگرایان، به مثابه گفتمان امام راحل و عظیم الشأن انقلاب است.

از آنجا  که ما تعدادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه های کشور، شما را فردی خدوم، صدیق و از یاران قدیمی انقلاب و رهبری می دانیم و با علم به اینکه حضرتعالی را از مصادیق بارز عاقلان این نظام  می دانیم ، تقاضای  کناره گیری حضرتعالی از عرصه انتخابات و ادای دین و انجام تکلیف خود در مناسب قبلی را داریم. و با امید آنکه حضرتتان با اتخاذ تصمیمی صحیح  و منطقی زمینه صعود اقتدار آفرین اصول گرایان را فراهم آورید.

اباصلت رضوانی کارشناسی حقوق

ابراهیم محمدزاده کارشناسی حقوق

ابراهیم امیرخانی کارشناسی حقوق

ابراهیم باوفا. دانشکده کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران

ابراهیم طیب نژاد. دانشکده علوم دانشگاه تهران

ابوالفضل کتابی فرد، آبرسانی- گازرسانی، دانشگاه آزاد قزوین

احد خدابنده لو کارشناسی حقوق

احسان ابراهیمی. دانشکده فنی دانشگاه تهران

احسان خاطری. دانشکده زبان های خارجی دانشگاه تهران

احسان نجم الهدی. دانشکده زبان های خارجی دانشگاه تهران

احمد بابایی. دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران

احمد چشم براه کارشناسی حقوق

احمد خیرخواه کارشناسی حقوق

احمد رئیسی. دانشکده کشاورزی کرج دانشگاه تهران

احمد رجبی، مدیریت، دانشگاه آزاد قزوین

احمد رضا کیان. دانشکده کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران

احمد سلیمانی نزاد کارشناسی حقوق

احمد صاحی. دانشکده کشاورزی کرج دانشگاه تهران

احمد عبدی نسب کارشناسی حقوق

احمد فرهانی کارشناسی حقوق

احمد نادری، دانشجوی دکتری دانشگاه مدرس

آذر رهبر، حوزه علمیه و پیام نور اردبیل

آرزو یعقوب زاده کارشناسی کامپیوتر شریعتی

آرش پهلوان. دانشکده کشاورزی کرج دانشگاه تهران

آرش رفیعی کارشناسی حقوق

  آزاده ابوالفتحی. دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران

اسداله محمدی، علوم سیاسی، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

اسماعیل آبیاری دانشکده توانبخشی دانشگاه تهران

اسماعیل خلیفه کارشناسی حقوق

اسماعیل کلانکی   طلبه حوزه قم

اشرف سمنانی. دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران

اصغر خواجوئی نژاد کارشناسی حقوق

 اصغر محمدی. دانشکده کشاورزی کرج دانشگاه تهران

اعظم السادات حسینی نوه کارشناسی حقوق

اعظم امامی، کارشناسی ارشد علوم سیاسی، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

اعظم خزایی، کارشناسی زبان و ادبیات دانشگاه آزاد قزوین

اعظم شاه ابراهیمی کارشناسی حقوق

اکبر هاشم زاده

اکرم  بکشلو         دانشجوی رشته حقوق

اکرم حسنی ، دانشجوی زیست شناسی ، دانشگاه محقق اردبیلی

اکرم خلیفه. دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران

اکرم دهقان، ادبیات عرب، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

اکرم دهقانی    دانش آموخته رشته زبان و ادبیات عربی

 آمنه جاودان. دانشکده ی ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران

امید مقدسی فر کارشناسی حقوق

امیرحسین مشهدی ملک

امیرهادی خواجه عمید کارشناسی حقوق

امیر حسین آقاپور. دانشکده فنی دانشگاه تهران

امیر حسین مهجوریان. دانشکده زبان های خارجی دانشگاه تهران

امیر زمانی، دانشجوی دکتری حقوق

امیرحسین ثابتی. دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران

امیرحسین چرم زاده. دانشکده الهیات دانشگاه تهران

امیرحسین درخشانی. دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه تهران

امیرحسین رضوانی. دانشکده کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران

امیرحسین رمضانی. دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران

امیرحسین عبدالله  زاده. دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران

امیرحسین میرزایی. دانشکده زبان های خارجی دانشگاه تهران

امیررضا تاجر        دانشجوی رشته مهندسی آب

امیرعلی آزادی. دانشکده حقوق و علوم سیاسی

  امیرعلی بنایی. دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

امین باطنی. دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران

امین خلیل نژاد. دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران

امین قبادی. دانشکده کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران

انسیه کریمی کارشناسی شاهد

ایمان اسدی علوم سیاسی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

بتول اسدی،  کارشناسی  الهیات ومعارف اسلامی

بتول شجاع الدینی کارشناس شاهد

بعثت علمی. دانشکده زبان های خارجی دانشگاه تهران

بهمن احمدی. دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه تهران

بهنام عشقی. دانشکده فنی دانشگاه تهران

پدرام جدی. دانشکده کشاورزی کرج دانشگاه تهران

پرستو آدینه. دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه تهران

پروانه اصغری، روانشناسی علمی کاربردی،دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

پروین کریمی، حوزه علمیه اردبیل

پروین نوری پور. دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران

پری سادات موسوی، دانشجوی رشته علوم قران و حدیث

پری موسوی نب، الهیات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

پریسا باقریان پیام نور اردبیل

    پریسا بوربور. دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران

پریسا رضایی. دانشکده فنی دانشگاه تهران

پریسا فیروزی، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

پریسا فیضی زاده، دانشجوی  مهندسی کشاورزی، محقق اردبیلی

پژمان شیخ لااسلام، کارشناسی ارشد فیزیک، دانشگاه مالک اشتر

پوریا سبحانی       آزاد قشم مهندسی طراحی صنعتی

پویا ابراهیمی. دانشکده کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران

تقی اشراقی کارشناسی حقوق

تقی خواجه. دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه تهران

جابر انصاری، دانشگاه آزاد رودهن

جابر هاشمی. دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران

جابربهاری میمندی کارشناسی حقوق

جعفر درگاهی، صنایع آزاد، دانشگاه آزاد قزوین

جلال برزگری دانشکده توانبخشی دانشگاه تهران

جلال خضرایی. دانشکده حقوق و علوم سیاسی

جلال عباسیان?دبیر سابق تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

جواد زمانی. دانشکده کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران

جواد سلمانی کارشناسی حقوق

جواد شمسی. دانشکده علوم دانشگاه تهران

جواد عسگری. دانشکده زبان های خارجی دانشگاه تهران

حامد جذبی. دانشکده کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران

حامد خانی کارشناسی حقوق

حامد خانی کارشناسی حقوق

حامد صداقتی کارشناسی حقوق

حامد کبودوند      دانشجوی رشته حقوق

حامد نوبخت. دانشکده توانبخشی دانشگاه تهران

حبوبه ممبنی?کارشناسی ناپیوسته معماری?دانشگاه ازاداسلامی اهواز

 حبیبه جبرائیل مقدم، پیام نور اردبیل

حجه الاسلام رضا زهروی، دانشجوی دکتر ی حقوق

حدیث دانایتا، فیزیک، دانشگاه امام خمینی (ره)

حدیث فاتحی. دانشکده پرستاری دانشگاه تهران

حسن آذرکیوان کارشناسی حقوق

حسن امجدیان، دانشجوی دکتری حقوق

حسن حاج میرآقا کارشناسی حقوق

  حسن خدادی. دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران

حسن شکاری. دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران

حسن طلابکی طرقی کارشناسی حقوق

حسن علی کامران کارشناسی حقوق

حسن فتوت. دانشکده کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران

حسن مهدی زاده اردکانی کارشناسی حقوق

حسن ولی پور. دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران

حسن یوسفی

حسنیه غدیری، حقوق،دانشگاه بین الملی امام خمینی(ره)

حسین پوراکبر کارشناسی حقوق

حسین سهرابی دانشکاه علامه دهخدا قزوین کارشناسی معماری

حسین فاتحی زاده کارشناسی حقوق

حسین یوسف زاده کارشناسی حقوق

حسین اسدی، مهندسی صنایع ، دانشگاه آزاد قزوین

حسین امین الرعایا. دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران

حسین پابرجا. دانشکده زبان های خارجی دانشگاه تهران

حسین چرداولی. دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران

حسین حق پناه. دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه تهران

حسین صدقی کارشناسی حقوق

حسین قلمبر. دانشکده کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران

حسین محمدی. دانشکده زبان های خارجی دانشگاه تهران

حسین مرادی. دانشکده علوم دانشگاه تهران

حسین نوروزی. دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران

حسین ولی. دانشکده علوم دانشگاه تهران

حسین  قبادی نسب. دانشکده زبان های خارجی دانشگاه تهران

حمید به آفرین

حمید رضالطفی کارشناسی حقوق

حمید حقیقی. دانشکده کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران

  حمید دولت مرادی. دانشکده کشاورزی کرج دانشگاه تهران

حمید رضا حاجی علی  نیلی. دانشکده کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران

حمید رضا محمدی کارشناسی حقوق

حمید رضا محمدی کارشناسی حقوق

حمید شیردستیان. دانشکده فنی دانشگاه تهران

حمید عبدالملکی. دانشکده کشاورزی کرج دانشگاه تهران

حمید محمدی کارشناسی حقوق

حمید معینی کارشناسی حقوق

حمید میناوند. دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران

حمیدرضا امامی پور. دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

حمیدرضا پیله ور، مکانیک،دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

حمیده صفایی ، علوم ارتباطات، دانشگاه علامه طباطبایی

حمیده فراهانی     پیام نور   حسابداری

حوا جعفری، ادبیات عرب، دانشگاه پردیس قم

  خدیجه محمدی. دانشکده ی ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران

خسرو طریق، مدیریت، دانشگاه آزاد قزوین

خسرومبینی مجد کارشناسی حقوق

خسروی. دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران

خلیل رنجبرپورمارالانی کارشناسی حقوق

خیرمحمد محمدی. دانشکده کشاورزی کرج دانشگاه تهران

دانشجوی شهرسازی,دانشگاه امام قزوین.

دکتر اکبر طلابکی، استاد دانشگاه تربیت مدرس

دکتر حسین جهانی، استاد حقوق دانشگاه جامع علمی کابردی

دکتر شهید شاطری پور، استاد دانشگاه آزاد تهران

دکتر علی محمد فلاح زاده، استاد  دانشگاه علامه طباطبایی

رادمان رسولی. دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران

راضیه احمدی دانش آموخته رشته نرم افزار

راضیه امیری رز، کارشناسی ارشد علوم سیاسی ، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

راضیه زال بیگی دانشجوی رشته تاریخ

راضیه علی پور دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه تهران

راضیه علیپور. دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه تهران

راضیه قاسمی. دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران

راضیه قبادی، تغذیه، دانشگاه خرم آباد

رامین روستاآزاد کارشناسی حقوق

ربابه ابراهیمی، دانشگاه ازاد اردبیل

ربابه جوادی ،کارشناسی ارشد علوم سیاسی ، علامه طباطبایی

ربابه رحمانی دانشجوی رشته علوم قران و حدیث

ربابه رهبر، محقق اردبیلی

 ربابه مخبری، پیام نور اردبیل

رحیم سعیدی کارشناسی حقوق

رحیم علیزاده کارشناسی حقوق

رحیمه رسولی، کارشناسی ارشد فلسه آموزش و پرورش، دانشگاه شاهد

زینب رجبی، کارشناسی ارشد مطالعات زنان، دانشگاه تربیت مدرس

رسول ملاوردی. دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران

رضا استاد کارشناسی حقوق

رضا خرم. دانشکده کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران

رضا دلیر کارشناسی حقوق

رضا رضانژاد. دانشکده کشاورزی کرج دانشگاه تهران

رضا رضایی. دانشکده کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران

رضا شکوهی زاده کارشناسی حقوق

رضا طاهری. دانشکده علوم دانشگاه تهران

رضا عبدالله زاده. دانشکده علوم دانشگاه تهران

رضا عبداللهی. دانشکده علوم دانشگاه تهران

-رضا علیزاده   لیسانس فیزیک

رضا کریمی. دانشکده کشاورزی کرج دانشگاه تهران

رضا کیا کارشناسی حقوق

رضا مرادی. دانشکده کشاورزی کرج دانشگاه تهران

رضا ناطقی. دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران

رضا نظری. دانشکده مدیریت

92/3/22
9:42 ص

توصیه دو روز مانده به انتخابات کدخدایی به کاندیداها

 

 

سخنگوی شورای نگهبان در توصیه ای به کاندیداها گفت: تبلیغات کاندیداها در حدی که تنها خودشان را به مردم معرفی کنند، کفایت می کند آنها باید طرفداران خود را به آرامش و جلوگیری از تخریب دیگران دعوت کنند تا انشاءالله یک انتخابات اخلاق مدارانه، پرشور و گسترده داشته باشیم.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: شورای نگهبان تمام تدابیر لازم برای صیانت از آراء مردم را اتخاذ کرده است و این اطمینان را به مردم و نامزدهای محترم و طرفداران آنها می دهیم که هر رأیی که مردم به صندوق ها می اندازند، در حضور نمایندگان کاندیداها عینا قرائت می شود.

وی خاطر نشان کرد: شورای نگهبان مکانیزم های نظارتی را در نظر گرفته است که امکان هیچ گونه تخلف عمده ای در انتخابات وجود ندارد. تخلف جزئی هم اگر اتفاق افتد، مراجع قضایی ذی‌صلاح هستند که گزارشات را برای آنها ارسال می کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مردم در 24 خرداد ماه با اطمینان کامل پای صندوق‌های رای حاضر شوند و سرنوشت کشور اسلامی خودشان را رقم بزنند تا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حماسه سیاسی خلق شود.

کدخدایی در توصیه‌ای به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دو روز مانده به انتخابات اظهار داشت: بارها به خود کاندیداها و حتی روسای ستاد آنها گفته ایم که این چند روز را تحمل بیشتر داشته باشند.

وی افزود: انشاءالله مردم با حضور در انتخابات در تشخیص خودشان اشتباه نخواهند کرد و آن کسی را که اصلح است انتخاب می کنند.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: کاندیداها در حدی که باید تنها خودشان را به مردم معرفی کنند، کفایت می کند آنها باید طرفداران خود را به آرامش و جلوگیری از تخریب دیگران دعوت کنند تا انشاءالله یک انتخابات اخلاق مدارانه، پرشور و گسترده داشته باشیم.

92/3/22
9:42 ص

نشانی مراکز تجمع هواداران محمد باقر قالیباف روز چهارشنبه 22خرداد در شهرهای دیگر

 

 



 

هواداران محمد باقر قالیباف روز چهارشنبه 22 خرداد ساعت 18 در سراسر کشور در میدان های اصلی شهر دور هم جمع می شوند تا حمایت خود را از نامزد اصلح این انتخابات اعلام کنند.


در تهران این تجمع در میدان فلسطین و معابر اطراف انجام خواهد شد.

نشانی مراکز تجمع در شهرهای دیگر را در ادامه ببینید.

استان گیلان

تالش/ میدان امام جنب درمانگاه شفا ستاد مرکزی

رودسر/ خیابان امام ستاد مرکزی

آستارا/ خیابان امام جنب بانک پارسیان ستاد مرکزی

لاهیجان/ خیابان کریمی ستاد مرکزی دکتر قالیباف

سیاهکل/ اول 16 متری

صومعه سرا/ میدان انقلاب خیابان فرهنگ ستاد مرکزی دکتر قالیباف

رشت/ خیابان سعدی ستادمرکزی

شفت/ خیابان  ولیعصر پارک کودک

ماسال/ میدان مرکزی شهر

شاندرمن/ محل بازار هفتگی شهر

استان سمنان

گرمسار/ میدان شهدا

سمنان/ بلوار مولوی و بلوار قدس

مهدی شهر/ خیابان صاحب الزمان

دامغان/ خیابان امام نرسیده به چهار راه( چهار شیر سابق) جنب قنادی گلستان و بلوار شمالی جنب برج هاشمی

شاهرود/ میدان امام ابتدای خیابان 22 بهمن ستاد مرکزی

میامی/ میدان امام رضا روبروی دفتر امام جمعه ستاد مرکزی

آرادان/ سه راه شهید مدنی جنب آرایشگاه مردانه ستاد آقای دکتر قالیباف

استان گلستان

مراوه تپه/ میدان فراغی

رامیان/ میدان امام ستاد مرکزی

آزاد شهر/ میدان مرکزی جنب بانک مسکن ستاد مرکزی

کرد کوی/ میدان مرکزی بالاتر از بانک سپه

گالیکش/ اول بلوار شهر داری نبش خیابان 8 ستاد مرکزی

خان ببین/ میدان مرکزی شهر ستاد دکتر قالیباف

مینو دشت/ میدان مرکزی شهر ستاد مرکزی

بندر ترکمن/ میدان مرکزی شهر

آق قلا/ ضلع شرقی ستاد مرکز

کلاله/ میدان مرکزی شهر ستاد دکتر قالیباف

علی آباد/ میدان ولایت ابتدای خیابان هنرستان ستاد مرکزی

گرگان/ خیابان شالی کوبی نبش خیابان عدالت بیستم ستاد مرکزی

گنبد کاووس/ خیابان امام خمینی جنوبی نبش چهار راه گلشن شرقی ستاد مرکزی بانوان دکتر قالیباف

بندر گز/ میدان بانک ملی ستاد مرکزی دکتر

گمیشان/ چهارراه بزرگ جنب نانوایی رضوی تاد مرکزی

دلند/ میدان الغدیر جنب مسجد جامعه

استان مازندران

ساری/ میدان شهرداری

میاندرود/ میدان شهرداری ساری

سیمرغ/ م کشوری کیاکلاه

بهشهر/ چهارراه فراش محله،مسجدنصیرخوان

نکاء/ مهدیه نکاء

سوادکوه / خیابان  امام خمینی،جنب ایستگاه تاکسی

بابلسر/ خیابان شهید بهشتی جنب مسجدجامع پارکینگ شهر

فریدونکنار/ خیابان  امام-روبروی گلزار شهدا،ستادمرکزی

محمودآباد/ خیابان امام،نرسیده به سه راه

بابل/ خیابان طالقانی،روبروی مسجدابالفضل،ستادمرکزی

آمل/ خیابان امام خمینی ستادمرکزی

نور/ روبروی شبکه بهداشت-ستادمرکزی

نوشهر/ خیابان انقلاب،میدان آزادی

چالوس/ روبروی مسجدجامع،ستادمرکزی

تنکابن/ میدان امام(ره)

عباس زاده/ خیابان شهداء میدان نارنج -ستادمرکزی

استان یزد

اردکان/ باغ ملی اردکان خیابان امام جنب شهرداری

مهریز/ میدان شهید صدوقی

مروست/ خیابان امام میدان انقلاب

ابر کوه/ میدان امام حسین

بهاباد/ خیابان امام ساختمان بهداری قدیم

بافق/ میدان امام زاده عبداله

استان کرمان

رفسنجان/ مسجد النبی

انار/ میدان بسیج خیابان امام

بافت/ چهارراه بسیج میدان سیمایی سابق

کهنوج/ خیابان امام خمینی

رودبار جنوب/ میدان کشاورز

استان اصفهان

لنجان فولادشهر/ بلوار شهید باهنر خیابان بهشت

نطنز/ سالن کوثر شهرداری

فریدون شهر/ بلوار طالقانی مجتمع الماس

چادگان/ خیابان منرجان مقابل بانک کشاورزی

کاشان/ کمال الملک

استان کهگیلویه و بویر احمد

دهدشت/ میدان امام حسین

استان آذربایجان غربی

بوکان/ فلکه فرمانداری چهارراه شهرداری

سردشت/ میدان آزادی

سراب/ میادین آزادی و انقلاب

پیران شهر/ میدان آزادی

مهاباد/ چهارراه آزادی

میاندوآب/ میدان امام

استان اردبیل

اردبیل/ ایستگاه سرعین

نمین/ میدان امام خمینی

مشکین شهر/ میدان الله

پارس آباد/ چهارراه امام

کوثر/ میدان شهرداری

سرعین/ روبروی مسجد جامع

خلخال/ میدان معلم

بیله سلوار/ میدان شهرداری

نیر/ چهارراه امام خمینی

گرمی/ روبروی میدان امام خمینی

هریس/ چهارراه امام

استان کرمانشاه

جوان رود/ میدان بسیج

سنقر/ میدان سپاه

گیلانغرب/ میدان جمهوری

روانسر/ میدان معلم

پاوه/ میدان مولوی

استان همدان

نهاوند/ خیابان ابوذر

فامنین/ میدان آزادی – چهارراه بهداری

استان چهارمحال بختیاری

لردگان/ چهارراه شهرداری

 

استان خراسان جنوبی

فردوس/ میدان 15خرداد

قائن/ میدان امام خمینی

استان فارس

رستم/ خیابان  20 متری شهر

سپیدان/ میدان مطهری

پاسارگاد/ میدان بسیج

سروستان/ میدان شیخ  یوسف

کازرون/ میدان شهدا

لامرد/ میدان امام

مرودشت/ میدان امام خمینی

استان لرستان

دلفان/ میدان امام

استان خوزستان

ماهشهر/ میدان امام

هندیجان/ میدان امام حسین

اندیمشک/ میدان امام

استان خراسان رضوی

مه ولات/ میدان شهرداری

گناباد/ میدان امام خمینی

بردسکن/ میدان مرکزی

چناران/ خیابان  طالقانی

شهرستان های تهران

ورامین/ میدان امام حسین

شهرقدس/ میدان آزادی

استان هرمزگان

پارسیان/ میدان انقلاب

حاجی آباد/ میدان امام

استان بوشهر

بوشهر/ میدان انقلاب

جم/ میدان امام حسین

گناوه/ میدان امام خمینی

استان کردستان

بیجار/ میدان طالقانی

کامیاران/ میدان امام

بانه/ میدان امام

دهلران/ میدان امام

استان سیستان و بلوچستان

بزمان/ میدان شهدا

زاهدان/ میدان شهدا

سیب سوران/ میدان قدس

استان زنجان

ایجرود/ میدان امام

قیدار/ میدان شهدا

استان آذربایجان شرقی

هشترود/ میدان سپاه

استان خراسان شمالی

فاروج/ میدان آزادی

استان مرکزی

خمین/ بیت حضرت امام(ره)


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
نتایج نظرسنجی انتخاباتی 20 خرداد /دکتر محمد باقر قالیباف همچنان ، امروز؛ تبلیغات میدانی حامیان دکتر قالیباف در میادین اصلی تهران ، حداد عادل رسما از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری انصراف دا ، زنجیره انسانی حامیان دکتر قالیباف در تهران ، سامانه ملی کارانه ، سامانه کارانه ، سامانه کارانه برای ثبت‌نام متقاضیان کار راه‌اندازی شد. ، سخنرانی نیمه ‌تمام عارف در کرمان/ تصاویر روحانی موجب خشم عارف شد ، شور حماسی مردم مشهد در استقبال از دکتر قالیباف به روایت خبر گزار ، ظریف: مذاکرات وارد مراحل جدی شده ، عارف به‌نفع کسی کنار نرفته است/ ستادهای عارف منحل می‌شود ، فیلم ، لیست وبسایتهای همسو و وبلاگ های کمپین هواداران دکتر قالیباف (در ، متن رسمی وزارت خارجه از توافق هسته‌ای ژنو ، محمدرضا عارف رسماً از کاندیداتوری انصراف داد ، مذاکرات ، هسته ای ، ژنو ، ایران ، توافق ، ظریف ، کری ، غنی سازی ، مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان ، مراسم بهره برداری از بزگراه طبقاتی شهید صدر ، مراسم بهره برداری از بوستان اکو ، مسیر های منتهی به محل تجمع حامیان ، مشرق ، دفاع ، امنیت ، پهپاد ، فطرس ، وزیر دفاع ، وزارت دفاع ، رو ، مشرق ، هشدار ، عربستان ، ملاقات بعد از 11 سال در قرارگاه قدس بودیم و در کرخه عمل میکردیم. ، موفقیت هسته‌ای حاصل عنایات حق، رهنمودهای رهبری و حمایت ملت است ، میدان فلسطین ، حضور شهردار تهران در بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ، حمایت مردم تهران از دکتر قالیباف/وعده ما؛چهارشنبه 22 خرداد، ساعت ، دانلود نرم افزار همراه دکتر محمد باقر قالیباف و ایران سربلند ، در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی/فردا دیدار دکتر قالیباف با مردم ا ، درخواست جمعی از اساتید و دانشجویان سراسر کشور برای انصراف ولایتی ، درخواست نمایندگان مجلس برای کناره گیری ولایتی در چارچوب ائتلاف ، دلایل استمرار حرکت جهادی دکتر قالیباف در کشور / چرایی رای به دکت ، دلیل حمله به سفارت ایران از نظرآیت‌الله موحدی ، دیدار شهردار تهران و دریادار سیاری با خانواده های شهدای نیروی در ، دکتر قالیباف در مراسم بهره برداری از پروژه پل های ارتباطی بزرگرا ، دکتر قالیباف در یادواره شهدای نازی آباد: آبان نمادی از بی اعتماد ، رئیس جمهور ، نامه ، رهبر انقلاب ، روایت تصویری قدس آنلاین از حماسه حضور خراسانی ها در استقبال از م ، روحانی کاندیدای نهائی اصلاحات شد ، زمان از سر گیری مذاکرات ظریف و اشتون ، انتقاد دانشمند هسته ای به اظهارات روحانی ، ایران کوچک در انتظار پر اقبال ترین کاندیدای ایران / حماسه ی البر ، بازگشت نام خلیج فارس به سند یونسکو توسط دکتر قالیباف/ سردار جنگی ، بدهی‌های دولت در دوره روحانی چه میزان افزایش یافت؟ ، برنامه امروز کاندیداها در رسانه ملی ، بیانیه اوباما پس از توافق ژنو ، بیانیه رئیس ستاد انتخابات دکتر قالیباف در رابطه با انصراف حدادعا ، بیانیه ستاد مردمی جنبش 96 درصدی ، بیانیه ستاد مردمی جنبش 96 درصدی حامیان قالیباف ، پاسخ ، رهبر انقلاب ، نامه ، رئیس جمهور ، پایان روابط سرد دولت و مدیریت شهری ، پیام تسلیت قالیباف برای جان باختن کارگران معدن ، پیغام قالیباف به روحانی بعداز انتخابات ، تجمع مردمی و یکپارچه هواداران دکتر قالیباف در کشور/ وعده ما ، تشکر دکتر قالیباف از حدادعادل به خاطر پایبندی به ائتلاف ، تشکیل حلقه انسانی استقبال از دکتر قالیباف در ورودی شهرکرد ، تصاویر ، تصاویر/جلسه مشورتی هیأت ایرانی در ژنو ، توافق ، متن ، انگلیسی ، هسته ای ، ایران ، توصیه دو روز مانده به انتخابات کدخدایی به کاندیداها ، ثبت نام در سامان ، ثبت نام در سامانه کارانه ، ثبت نام در سامانه کارانه 96 ، ثبت نام در سامانه کارانه 97 ، ثبت نام در سایت کارانه ، جدول ، جدول فراوانی و نمودار ، جدیدترین پست ظریف در فیس بوک ، جدیدترین نتایج نظرسنجی پس از انصراف عارف /دکتر محمد باقر قالیباف ، جدیدترین نتایج نظرسنجی یکی از نهاد های معتبر انتخاباتی در کل کشو ، جشن صد هزار نفری حامیان گفتمان جهادی با حضور دکتر قالیباف ، جنایت ، بیروت ، سفارت ، ایران ، غالب ، قندیل ، ائتلاف ، اسرائیل ، چرا دولت از کارانه هراس دارد؟ ، حامیان قالیباف ، نشانی مراکز تجمع هواداران محمد باقر قالیباف روز چهارشنبه 22خرداد ، نظر نمایندگان مجلس در مورد بگم بگم های روحانی ، نظرسنجی موسسه‌آمریکایی درباره‌ انتخابات /دکتر قالیباف همچنان در ، نگرانی محافل صهیونیستی از پیروزی دکتر قالیباف ، هشدار حزب الله عراق به عربستان ، واکنش ستاد قالیباف به سرقت ستاد روحانی ، یک خواسته از خدا در اتاق قدم میزد و زار زار به پهنای صورت، اشک م ، 21 خرداد ساعت 10 صبح /بررسی راهکارهای فرهنگی دکتر قالیباف با حضو ، آراء کاندیداها درصورت انصراف به سمت کدام نامزد می‌رود ، استقبال حماسی مردم مشهد از دکتر قالیباف به روایت خبرگزاری شبستان ، اعلام حمایت جامعه بزرگ ورزش ازدکتر قالیباف /قهرمانان ملی، حامی د ، افتخار پادویی ،
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
EMOZIONANTE لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی) سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani لیلای بی مجنون برادرم ... جایت همیشه سبز ... هر چی که بخوای زیباترین اشعار عاشقانه معاصر هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir ) فانوس عشق هادرباد * روستایی در شرق شهرستان بیرجند * HADERBAD خورشید پنهان بلوچستان نودشه کلوپ|متفاوت ترین سایت خبری|www.Nowdeshehcloop.Ir مدینة العلم اشک شور نشریه مجازی: ماهین نیوز نشریه حضور عکس فانتزی و متحرک PARANDEYE 3 PA ****شهرستان بجنورد**** مشاور یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی جبهه مقاومت و بیداری اسلامی بصیرت مطهر نمایندگی دوربین های مداربسته Note Heart farzad almasi ►▌ رنگارنگ ▌ ◄ نقدونظر پیامنمای جامع دل نوشته ما تا آخرایستاده ایم کارشناس مدیریت دولتی مند خورموج(خلتک) تکنیکهای دوست یابی، دوست خوب، دوست یابی داستان های جذاب و خواندنی *bad boy* غزل عشق دنیای عکس های متحرک و انیمیشن عاشقان ولایت قزوین درس های زندگی هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها جوی آباد محله بختیاری ها کٌلٌنا عباسِکِ یا زینب صدای پای زندگی ره پیشه ی عشق شهریار کوچه ها ترخون امام زمان دریایی از غم بیانات و سخنان رهبری علمدار بصیر خاطرات کودکی دلنوشته های من یه دختره تنها تعمیرات تخصصی پرینترهای لیزری رنگی ومشکی وفکس وشارژکارتریج درمحل وبلاگ شخصی محمد نت سرای الماس عمو همه چی دان داستان های جذاب و خواندنی کوتاه هیئت انصارالمهدی(عج) تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم یادم تو را فراموش شکیبا فــــــقــــــط خــــــدا داستان سرا Tarranome Ziba آموزش خیاطی و کاریکاتورهای ازدواج مطالب جدیدوخفن اونجوری18+|جدید93|جدیداونجوری مجموعه سوالات کنکور و دبیرستان، پیش دانشگاهی، والپیپرویندوزxp هر چی تو فکرته سوالات کارشناسی ارشد 91 , 92 Note Heart ولایت غزلیات محسن نصیری(هامون) فتح ... یاس ... ܓ✿ دنـیــــای مـــــــن ســـــــــرزمـــــــیـــن آهــــــن دُرُخـــــــــــــــــــــــش عکس های جالب و متحرک عکس های خفن و کمیای روز و عکس های پرطرفدار منتظـــــران شــــــــــهادت رویابین مرکز استثنایی متوسطه حرفه ای تلاشگران بیرجند FANTOM گنجگاه شب های دلتنگی تو روان شناسی * 心理学 * psychology دوستانه نقطه ی صفر خط خطی های یک دخترروانی... محبین کلبه ی تنها بدنبال چی هستی؟ باد صبا اس دی ان sdn اسرائیل کودک کش، اسرائیل بچه کش، اسرائیل آدم کش، اسرائیل تروریست تک و تنها پراز غم و غصه مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER سکوت پرسروصدا پاسخ سوالات مسابقه درسهایی از قرآن .مجمع فرهنگی فاطمیون شهرستان لنجان. راه و راهنما، روان شناسی مرد و زن، Psychology of male and female خــــــــــــــــاطــــــــــــره هـــا حرف هایی برای فردا اجتماعی راه انداز و برنامه نویس پی ال سی+تازه های فناوری اطلاعات هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی شیروان پارسی هنر عاشورای سرخ،انتظارسبز دو دو(دایی) اری ღای دریغاღ آموزش گام به گام هنر جدید ربان دوزی فیسبوک عدالت جویان نسل بیدار HADAFE SORKH آپدیت یوزر پسوورد نود32 آپدیت یوزرنیم پسوورد نود32 آپدیت یوزر پسورد نود32 یوزرنیم و پسورد نود 32- username and password nod 32 █ ▆ ▅ ▃ ▂یوزر پسورد nod 32 ▂ یوزرنیم و پسورد نود 32- username and password nod 32 حامی رایانه جدیدترین یوزر پسورد های نود32 مقالات روان شناسی , یوزرنیم نود 32 عمو حسن ☀❤ یوزر و پسورد نود 32, پسورد نود 32, یوزرنیم و پسو جدیدترین یوزرنیم پسورد نود ۳۲- Eset nod3۲ طلبه بلاگ رویایی زندگی کردن... parastari شاعر پروانه ها ASSH عشقولانه،رومانتیک، هم نفس بی نفس، فرشته کوچولو ☆ღ•.کلـبه تنهایی.ღ☆ ❣ لـ ـ ـحـ ـظـ ــه پـ ـ رواز ❣ فریضه برتر خونه ی مادربزرگه... صدای آشنا افسران مقاومت جامع ترین وبلاگ خبری همیشه ابری مهندسی پیوند ارتباط داده ها ICT - DCL مهدویت عاشق باش و کوچک چون عشق میداند آیین بزرگ کردنت را. دالان تنهایی حسام الدین شفیعیان ♥ऌ فریماऌ♥ عاشاقه ( در حسرت عشق سوختن» یا غیاث المستغیثین - روز های آبی من بهشت شیوه های نوین مطالعه، راه‌های پیشرفت و موانع پیشرفت فنون تدریس و یادگیری، علوم روز روان شناسی و اختلالات روانی رفتاری آموزش تست زدن کنکور ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. دوســـــــــــت علی زارع با یک هدف مشخص انجمن عکاسان پارسی بلاگ ▂ ▃ ▅ ▆ موبایل کد ▆ ▅ ▃ نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی نداخشکله قرآن معجزه ای جاوید و درسهای از قرآن وحشت زده در آستان جانان عکس متحرک جالب و زیبا برای زیبا سازی وبلاگ ▂ ▃ ▅ ▆جشنواره مجازی▆ ▅ &# زرشک و خواص زرشک و تقاضای زرشک از هر دری سخنی تنها تو ان تو روان شناسی و کودکان استثنایی روان شناسی و روان شناسی کودک و نوجوان منابع و سوالات کنکور ارشد, کتاب و کتاب خوانی، فنون مطالعه رنگارنگ ترفندهای ویندوز اتیسم، اتیستیک، آسپرگر، رت، اختلالات نافذ رشد سفیران آزادی مهدی مبراسورکی نمونه سوالات متوسطه کلیه رشته ها سوالات کنکور دکتری آرامش مشوش هدفی داری نداری؟ گذشته ها شایگان♥®♥ عـــــــشق پیدا شد و آتــــش به همه عالم زد پذیرش تحصیلی و منابع آزمون کارشناسی ارشد کلیه رشته ها تی وی مارکت

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ